onsdag 19 maj 2010

Missa inte Mark Klamberg och Martina Lind i morgon kväll!

I morgon kväll ska jag på en paneldiskussion om politik och sociala medier med Mark Klamberg och Martina Lind. Mark är en av FPs största bloggare och han har inspirerat många av sina partivänner att bidra till debatten på Internet och på sociala medier. Martina är en otroligt begåvad tjej som ligger bakom bland annat sajten politometern och ta mig på orden nu, om det är någon i Sverige, förutom Brit Stakston, som har koll på hur Internet och sociala medier kommer att påverka den politiska utvecklingen i Sverige så är det hon. Peter Kjällkvist modererar och ska ha cred för att han är arrangör. Vill du följa med så anmäl dig här. Och tycker du att det är läskigt att gå själv så hör av dig till mig så går vi dit tillsammans.

Det kommer att bli otroligt intressant att höra vad dom två har att säga. Och det ska bli kul att träffa Fredrik Antonsson, aka Tokmoderaten IRL. Mary kan tyvärr inte komma. Men hoppas att några andra nätaktivister hittar dit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en jättetrevlig kväll. Här är lite bilder: http://tinnitussans.blogspot.com/2010/05/jimmys-steakhouse.html

Hälsa Henrik från mig!

varma hälsningar från Maria

Anonym sa...

Vad är den sanna orsaken att vissa värstingar döms aldrig t.ex. muthärvan i MIGGAN: jo, allra största katastrofen var inte i hemlandet som jag flydde; tvärtom, HÄR: MIGGANs handläggare FADIME BAKIR TAR BETALT (mutor). Eftersom jag är gömd asylsökande kan inte ens besöka polisen. Vart skulle jag anmäla sådana kriminella anställda?


Mvh.

m.jallow
m.jallow@libia.com

Anonym sa...

Hahah, kraschade min laptop när jag var på denna site förra gången jag var här. Och för de senaste 2 månaderna har jag letat efter denna blogg, så tacksam jag ligger det på nytt! : D